• Gratis download
  • Werk met mij
    • 1:1 content coaching
    • Abonnementen
    • Projecten
    • Pick my brain
  • DIY marketing modules
    • Module SMART marketingdoelstellingen
    • Module SWOT & TOWS analyse, doelgroep & Buyer persona
  • Shop
  • Blog
  • Over mij
  • Contact
0

Parmois

  • Gratis download
  • Werk met mij
    • 1:1 content coaching
    • Abonnementen
    • Projecten
    • Pick my brain
  • DIY marketing modules
    • Module SMART marketingdoelstellingen
    • Module SWOT & TOWS analyse, doelgroep & Buyer persona
  • Shop
  • Blog
  • Over mij
  • Contact
scoren met jouw blog
26 apr 2021
Parmois, Content marketing, SEO

Scoren met jouw blog: 22 tips & tricks

Pin
Share
Share

Hoe kun je nu nog scoren met jouw blog als er wereldwijd wel meer dan 600 miljoen blogs online staan? Geen zorgen, hieronder vind je een aantal tips & tricks die je kunt volgen.

Natuurlijk bestaan er ook een heleboel interessante boeken over dit onderwerpen, maar je wilt NU aan de slag en niet 100 pagina’s lezen.

Dus laten we beginnen! Ik neem je mee in de volgende stappen:

  • Stap 1: Voordat je begint met bloggen
  • Stap 2: Jouw blog schrijven
  • Stap 3: Het optimaliseren van jouw blog
  • Stap 4: Nadat je jouw blog hebt gepubliceerd
  • Conclusie

Voordat je begint met bloggen

Voordat je in de actie gaat, is het belangrijk om eerst de punten hieronder door te nemen. Heb je al een aantal blogs geschreven, scroll toch even door de punten om te zien of je volgende dingen al doet.

  1. Kies een eenvoudig en responsive ontwerp voor je blog

Maak het jezelf niet al te moeilijk en hou het bij een eenvoudig ontwerp, dat zowel op een smartphone als op een desktop er goed uitziet. Gebruik max 2 kleuren en max 2 – goed leesbare – lettertypes. Zorg voor tussenkopjes, opsommingen, duidelijk zichtbare links en buttons die groot genoeg zijn om ook op een smartphone aan te klikken.

  1. Kies jouw niche

Kies een klein aantal onderwerpen waarover je gaat schrijven. Het helpt je om een duidelijke strategie te bepalen voor de toekomst. Natuurlijk kun je wel eens een uitstapje maken, maar ‘schoenmaker blijf bij je leest’. Het heeft ook alles met geloofwaardigheid te maken. Het zou vreemd zijn als ik opeens over een technisch onderwerp zou gaan bloggen als marketeer.

  1. Stel je Google Analytics en Search Console in

Inzicht hebben in jouw statistieken is essentieel. Je wilt toch weten hoeveel mensen je blog lezen, hoeveel pagina’s ze bekijken enzovoorts. Zeker als je van plan bent om in de toekomst samen te werken met merken en geld met je blog te verdienen, heb je statistieken en data nodig.

Google Search Console is ook belangrijk! Hier zie je op welke zoekwoorden je gevonden wordt en welke ranking je hebt op Google.

  1. Legal stuff…

Denk je dat je voor een blog geen wettelijke documenten nodig hebt? Fout! We moeten bijvoorbeeld allemaal voldoen aan de AVG, nietwaar? Hoe ga je om met de privacy van jouw bezoekers, cookies… de hele mikmak. Ik heb mijn voorwaarden op laten stellen, omdat ik simpelweg geen expert ben op dat gebied. Ja, het kost geld, maar better safe than sorry…

No spon… kijk eens op de website van Charlotte’s law, ze heeft er veel over geschreven en ze biedt diverse tools.

Jouw blog schrijven

OK, het is tijd om te gaan schrijven, maar check eerst eens de volgende tips om het beste resultaat uit jouw inspanningen te halen.

  1. Verzamel ideeën en zoekwoorden

Een zoekwoordenonderzoek vormt de basis van search engine optimisation (SEO) en is ook allesbepalend om gratis traffic naar jouw blog te krijgen.

Heel kort door de bocht:

Je bepaalt een onderwerp voor je blog, laten we zeggen ‘dameskleding’. Het zal geen verrassing zijn, maar dit is een zoekwoord met heel veel concurrentie. Er zijn namelijk wel tig duizend websites over dameskleding.

Ga dan ook meer de diepte in en ga voor een long-tail zoekwoord.

Over het algemeen heb je het dan over een zoekterm van ongeveer 4 à 5 woorden. Long-tail keywords zijn specifieker en hebben vaak een lager zoekvolume, maar ook minder concurrentie. Dus… een betere kans om te scoren. Terug naar het onderwerp: schrijf bijvoorbeeld over ‘op maat gemaakte dameskleding’.

Gebruik Google ook hiervoor. Type je zoekwoord in en scroll naar beneden en bekijk de ‘Zoekopdrachten gerelateerd aan [zoekwoord]. Of ga naar Answer the Public, vul je zoekwoord in en kijk welke vragen er gesteld worden over jouw zoekwoord.

Zorg dat je vanaf dag 1 bezig bent met SEO, dit ga je zoveel resultaat geven in de toekomst.

  1. Zet in op leesbaarheid

Zorg voor korte alinea’s van 1 tot 3 zinnen. Gebruik titels, bulletpoints en benadruk belangrijke tekst door deze vet of cursief te maken. Waarom? Als je blog makkelijk wegleest, dan zullen mensen langer op je website blijven.

  1. Schrijf niet voor Google

Google is leuk en aardig, maar je schrift natuurlijk niet voor Google. Je wilt de lezers van jouw blog inspireren, informeren of entertainen. Schrijf dan ook voor hen. Doe je dat goed, dan ziet Google dat en dat is weer goed voor jouw resultaten.

  1. Scoren met jouw blog? Hou het simpel!

Gebruik geen moeilijke woorden. Zorg ervoor dat iedereen jouw tekst kan begrijpen. Gebruik korte alinea’s en korte zinnen. Schrijf zoals je bent en praat.

Je kunt opeens wel heel formeel gaan schrijven, maar als jij juist heel spontaan en informeel bent, dan is dat niet wat je wilt. Enige uitzondering is wanneer je een wetenschappelijk artikel schrijft, dan zal je taalgebruik formeler zijn.

  1. Quality over Quantity

Newsflash… het gaat niet om jou, maar om hoe goed jouw blogs jouw lezers dienen. Hou voor ogen dat mensen graag willen weten wat het hen oplevert voordat ze gaan lezen. What’s in it for me? Wat leer ik? Wat hou ik eraan over als ik dit doe of lees? Verplaats jezelf in de lezer en bedenk welke voordelen of kennis ze hebben, na het lezen van jouw blog.

De snelste manier om mensen persoonlijk te raken is door de woorden je/jij/jouw vaker te gebruiken dan ik/mij/mijn.

Wees ook eerlijk. Krijg je betaald voor een samenwerking, zeg het gewoon. Het is vele malen beter om te vermelden dat je een affiliate van een bepaalde tool bent of dat het om een sponsored post gaat.

Schrijf liever minder vaak, maar goed, dan continu te publiceren en je maar weinig kwaliteit biedt.

  1. Check, check, double check

We zijn allemaal maar mens en een spelling- of typefout is snel gemaakt. Lees daarom je tekst een dag later nog eens na. Wanneer je dat namelijk meteen doet, dan zie je vaak dingen over het hoofd.

Lees de tekst hardop voor, klopt de zinsopbouw dan nog steeds? Val je over een zin? Dan is de kans groot dat deze krom geformuleerd is. Beter nog, laat iemand anders jouw tekst voorlezen.

Wees grondig, want zeg nou zelf: schrijf jij je in op een nieuwsbrief als een blogpost vol met taalfouten staat?

  1. Pakkende titels

Je hebt jouw blog geschreven, het enige wat je nu nog nodig hebt is een pakkende titel.

Een paar tips om een goede titel te kiezen:

  • Roep nieuwsgierigheid op

  • Gebruik een cijfer, bv ‘5 manieren om jouw targets te behalen’ in plaats van ‘vijf manieren om jouw targets te behalen’.

  • Gebruik powerwoorden

  • Stel een vraag

  1. Afbeeldingen van hoge kwaliteit

Je hebt hier 2 mogelijkheden:

  1. Eigen afbeedlingen
  2. Stock photos

Persoonlijk gebruik ik voornamelijk stock beelden. Ik weet dat veel mensen dit niet zullen aanbevelen. Ik wil echter ook realistisch zijn: niet heel veel ondernemers hebben de mogelijkheid om ieder kwartaal mooi beeld te laten schieten, dan wel de tijd of het talent in huis om zelf prachtige beelden te gebruiken.

Voor stock foto’s zijn er vele mogelijkheden. Hieronder vind je een aantal websites met gratis afbeeldingen. Gebruik nooit een foto van Google, dan kun je in de problemen komen qua rechten.

  • Pexels
  • Unsplash
  • Pixabay
Parmois nieuwsbrief

Het optimaliseren van jouw blog

Voordat je jouw blog publiceert is het belangrijk om eerst nog wat zaken te optimaliseren. Dit helpt om meer zichtbaarheid te krijgen in de zoekmachines en het zorgt voor een grotere gebruiksvriendelijkheid voor je lezers.

  1. Optimaliseer jouw afbeeldingen

Door beeld toe te voegen aan je content, breng je jouw boodschap nog effectiever over. Maar… grote mediabestanden duren een eeuwigheid om te laden. 53% van de websitebezoekers geeft aan een website te verlaten als deze niet binnen 3 seconden geladen is. Je wilt er dan ook zeker van zijn dat je goed zit op dit gebied!

Re-size jouw afbeeldingen. Afbeeldingen hoeven echt niet 3000 pixels breed te zijn. Hou het op 1000 px max. Zorg ervoor dat jouw afbeeldingen onder de 150 KB te blijven.

  1. Alt tekst bij jouw afbeelding

De Alt tekst code is initieel ontwikkeld voor mensen met een visuele beperking. Zij maken gebruik van screen readers. Door een beschrijving te geven van een afbeelding, maak je de strekking alsnog duidelijk. De screen reader leest namelijk de beschrijving van de foto voor.

De Alt tekst verschijnt ook in beeld wanneer jouw afbeelding niet laadt. Minor detail… Google leest deze teksten ook ;P Gebruik daarom altijd deze optie om te optimaliseren.

Een paar tips:

  • Gebruik geen keywords die nergens op slaan
  • Gebruik geen hashtags
  • Plak niet je hele bericht in de Alt tekst
  • Zorg voor een korte beschrijving van de foto
  • Voeg Alt tekst toe bij iedere foto
  1. Optimaliseer jouw URL Slug

Optimaliseer de URL van jouw pagina voordat je je bericht post. Bijvoorbeeld de titel van jouw blogpost is ‘De 5 lekkerste ijsjes om deze zomer mee af te koelen’. WordPress creëert dan automatisch ‘de-5-lekkerste-ijsjes-om-deze-zomer-mee-af-te-koelen’. Dat is veel te lang! Pas de slug dan ook zelf aan naar: ‘5-lekkerste-ijsjes’.

Gebruik in ieder geval geen symbolen in jouw slug!

  1. Maak gebruik van de meta data

Google gebruikt jouw meta data in de zoekresultaten. Vul je de meta data niet in, dan pakt Google zelf tekst uit jouw pagina.

Installeer de Yoast plugin in jouw WordPress omgeving en dan krijg je voor iedere pagina de mogelijkheid om jouw meta data te optimaliseren en finetunen.

Zorg ervoor dat je de zoekwoorden gebruikt waarop je jouw pagina geoptimaliseerd hebt en dat de beschrijving verleidt om door te klikken.

Nadat je jouw blog hebt gepubliceerd

Je hebt je blog gepubliceerd, dan is het heel erg belangrijk om jouw bericht te promoten. Je wilt tenslotte toch dat mensen jouw bericht gaan lezen!

  1. Promoot jouw berichten

Zonder bezoekers, geen goedlopend blog, dus zorg ervoor dat mensen je blog weten te vinden. Natuurlijk kun je hier geld aan besteden, maar er zijn legio gratis mogelijkheden:

  • Promoot jouw nieuwe blog op Instagram in je posts, maar ook in je Stories
  • Pin het op Pinterest, dat is als je Pinterest gebruikt
  • Idem voor Facebook, LinkedIn, Twitter
  • Deel het in je nieuwsbrief
  • Breng het onder de aandacht in een Facebookgroep waar je lid van bent
  1. Update oude content

Er zijn twee redenen waarom je het beste oude content update. Je wilt jouw bezoekers de meest up-2-date info geven en ten tweede wil je jouw ranking in Google verbeteren.

Bekijk in de Google Search Console, op welke zoekwoorden je op de tweede pagina rankt en optimaliseer daarop, zodat je – idealiter – naar de eerste pagina gaat.

  1. Hou je statistieken in de gaten

Jouw analytics zijn heel belangrijk, zo belangrijk dat het een goed idee is om hier dagelijks naar te kijken. Je ziet het wanneer je traffic opeens naar nul gaat (zou kunnen duiden op een technisch probleem. Daar wil je niet pas na 2 weken achter komen).

Maar je ziet ook hoe de ontwikkeling van jouw website is. Heb je meer mensen op jouw website gehad? Welke pagina scoort het beste? Hoe doet je blog het?

  1. Hergebruik jouw content

Content maken is hartstikke leuk, maar wees eerlijk, wil je het goed doen, dan neemt het veel tijd in beslag. Hergebruik dan ook jouw content. Het zou toch zonde zijn als je jouw blog maar 1x gebruikt.

Een kleine selectie van recycle ideeën:

  1. Maak van je blog een podcast
  2. Publiceer meerdere blogs in een e-Book
  3. Verdeel jouw blog in meerdere posts voor social media
  4. Maak een YouTube video van jouw blog
  1. Zorg voor regelmaat

Kwaliteit is altijd belangrijker dan kwantiteit, daar zijn we het over eens. Maar dat betekent niet dat je niet regelmatig zou moeten publiceren. ‘Consistency is key’.

Er is geen magisch aantal blogs dat je per maand zou moeten posten om resultaat te behalen. Natuurlijk wordt er weleens gezegd dat je 16 blogs per maand zou moeten posten, maar dat is veel, heel veel. Grote kans dat je enthousiast begint, maar al snel opbrandt. En dat wil je niet! Bepaal jouw eigen – haalbare – frequentie.

Conclusie: 22 tips & tricks om te scoren met jouw blog

Zorg dat je altijd consistent bent en relevante content deelt met jouw doelgroep.

Vond je de tekst te lang en ben je meteen naar het einde gescrold? Hieronder een korte opsomming om het beste uit jouw blog te halen en jouw kans op succes te vergroten:

  1. Kies een eenvoudig en responsive blogdesign
  2. Gebruik een simpel kleurenpalet en max 2 a 3 lettertypes
  3. Bepaal jouw niche
  4. Installeer Google Analytics en Google Search Console
  5. Zorg dat je jouw voorwaarden, privacy en cookie statements op orde hebt
  6. Doe een zoekwoordenonderzoek
  7. Gebruik jouw tone of voie
  8. Zorg ervoor dat jouw blog goed leesbaar is
  9. Schrijf voor je lezers, niet voor Google
  10. Hou het simpel
  11. Quality over quantity
  12. Check, check, double check jouw teksten
  13. Zorg voor een pakkende titel
  14. Zorg voor versterkende en geoptimaliseerde afbeeldingen
  15. Gebruik Alt tekst bij iedere foto
  16. Hou je URL’s kort
  17. Optimaliseer jouw meta data
  18. Promoot jouw blog
  19. Update oudere content
  20. Gebruik analytics
  21. Hergebruik jouw content
  22. Publiceer regelmatig

 

scoren met jouw blog

Vond je dit artikel ’Scoren met jouw blog’ nuttig? Pin het op Pinterest of deel het op Facebook. Dankjewel!

Ik verzorg de operationele en strategische marketing voor dienstverlenende ondernemers in de vorm van marketingabonnementen. Daarnaast heb ik specifiek voor eigenaren van kleine bedrijven een aantal doe-het-zelf marketing modules ontwikkeld. Mijn doel: marketing leuker, makkelijker en effectiever voor jou te maken.

Voordat ik Parmois startte, heb ik meer dan 20 jaar in de Benelux gewerkt voor een aantal gerenommeerde bedrijven actief binnen het toerisme en de hotellerie. Lees hier meer over mij.

Vind je het leuk om Parmois te volgen op Instagram? Klik dan door!

Scoren met jouw blog: 22 tips & tricks
Pin
Share
Share
TAGS:blogscontent marketingschrijvenSEO
Delen

Misschien vind je dit ook leuk

SEO tips – 12 eenvoudige, maar effectieve tips

29 maart 2021

AVG | 25 mei komt eraan

21 maart 2018

Content schrijven wanneer je écht geen tijd hebt

20 mei 2021
Vorig bericht
16 contentmarketing tips voor beginners
Next Post
Content schrijven wanneer je écht geen tijd hebt
Hi, mijn naam is Marja. Leuk dat je mijn blog leest! Heb je vragen, opmerkingen of is er een onderwerp waarover je meer wilt lezen? Laat het me weten via de mail!

Instagram

We hebben ‘t allemaal wel eens meegemaakt toch? Je zit vast en je schiet geen meter op… Wat nou als er een vraagbaak zou zijn waar je met al jouw (content) marketing vragen terecht zou kunnen?

Het voorkomt dat je:

👉 Gedemotiveerd raakt.
👉 Je het opgeeft. 
👉 Uiteindelijk niks meer aan jouw (content) marketing, waardoor jouw kans op nieuwe volgers en klanten minimaal wordt.

Voor diegenen die dit herkennen is er de Pick my brain 🧠 sessie – dit is hoe het werkt:

1️⃣ – Nadat je jouw sessie online geboekt hebt, ontvang je een bevestiging met een link om de Zoom of Skype sessie in te plannen op een moment dat het ons beiden schikt.

2️⃣ – In een aparte mail stuur ik jou het Parmois Quick scan formulier, zodat ik jou en jouw bedrijf beter leer kennen. Hierin geef je ook jouw specifieke probleem/vraagstuk aan.

3️⃣ -  Ik bereid me voor en tijdens onze call gaan we aan de slag met de oplossing van jouw probleem en geef ik je handige tips & tricks – gebaseerd op mijn jarenlange ervaring

4️⃣ – 10 dagen na onze call neem ik telefonisch contact met je op. Heb je de besproken zaken op kunnen pakken? Tóch nog iets onduidelijk? Dan nemen we het nog even door. Geen probleem! 

Bespaar jezelf een hoop tijd, geld en frustratie en investeer gericht in jouw (content) marketing. Dan kun je daarna concreet aan de slag.

Works every… single… time!

Wil je meer weten? Stuur me een DM!

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper #samenwerken #zzp
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
We hebben ‘t allemaal wel eens meegemaakt toch? Je zit vast en je schiet geen meter op… Wat nou als er een vraagbaak zou zijn waar je met al jouw (content) marketing vragen terecht zou kunnen? Het voorkomt dat je: 👉 Gedemotiveerd raakt. 👉 Je het opgeeft. 👉 Uiteindelijk niks meer aan jouw (content) marketing, waardoor jouw kans op nieuwe volgers en klanten minimaal wordt. Voor diegenen die dit herkennen is er de Pick my brain 🧠 sessie – dit is hoe het werkt: 1️⃣ – Nadat je jouw sessie online geboekt hebt, ontvang je een bevestiging met een link om de Zoom of Skype sessie in te plannen op een moment dat het ons beiden schikt. 2️⃣ – In een aparte mail stuur ik jou het Parmois Quick scan formulier, zodat ik jou en jouw bedrijf beter leer kennen. Hierin geef je ook jouw specifieke probleem/vraagstuk aan. 3️⃣ - Ik bereid me voor en tijdens onze call gaan we aan de slag met de oplossing van jouw probleem en geef ik je handige tips & tricks – gebaseerd op mijn jarenlange ervaring 4️⃣ – 10 dagen na onze call neem ik telefonisch contact met je op. Heb je de besproken zaken op kunnen pakken? Tóch nog iets onduidelijk? Dan nemen we het nog even door. Geen probleem! Bespaar jezelf een hoop tijd, geld en frustratie en investeer gericht in jouw (content) marketing. Dan kun je daarna concreet aan de slag. Works every… single… time! Wil je meer weten? Stuur me een DM! #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper #samenwerken #zzp
1 dag geleden
View on Instagram |
1/5
Wat is jouw definitie van succes? Denk jij daar wel eens over na?

We streven er altijd naar om succesvol te zijn, maar wat betekent dat nu eigenlijk voor jou?

Is het die rondreis naar Costa Rica? Of liever bijtanken aan de rand van het zwembad in Sardinië? Of is jouw versie van succes iedere maand een omzet van 5 cijfers halen? Iets achter te laten voor jouw gezin? Of simpelweg meer tijd met jouw vrienden en familie doorbrengen?

Voor mij betekent succes: kunnen leven en ondernemen op mijn voorwaarden.

Concreet betekent dit dat ik superleuke ondernemers mag helpen met hun (content) marketing, terwijl ik geniet van mijn leven met mijn man, onze honden, familie en vrienden.

Hoe ziet succes eruit voor jou?

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
Wat is jouw definitie van succes? Denk jij daar wel eens over na? We streven er altijd naar om succesvol te zijn, maar wat betekent dat nu eigenlijk voor jou? Is het die rondreis naar Costa Rica? Of liever bijtanken aan de rand van het zwembad in Sardinië? Of is jouw versie van succes iedere maand een omzet van 5 cijfers halen? Iets achter te laten voor jouw gezin? Of simpelweg meer tijd met jouw vrienden en familie doorbrengen? Voor mij betekent succes: kunnen leven en ondernemen op mijn voorwaarden. Concreet betekent dit dat ik superleuke ondernemers mag helpen met hun (content) marketing, terwijl ik geniet van mijn leven met mijn man, onze honden, familie en vrienden. Hoe ziet succes eruit voor jou? #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
2 dagen geleden
View on Instagram |
2/5
Wat is jouw favoriet? Instagram, Facebook, TikTok of toch LinkedIn?

Mijn favorieten zijn Instagram en LinkedIn, waarbij de laatste waarschijnlijk zakelijk het beste is voor mijn bedrijf, maar ik persoonlijk meer met Instagram heb.

In alle gevallen stel ik mijn blog (lees SEO) en emailings centraal in mijn marketing. Deze content deel ik ook op social media. Alleen vertrouwen op social media, vind ik zelf geen goed idee. Je bent tenslotte geen eigenaar van jouw account en wat als Instagram down is of jouw account gehackt wordt? Oops…

Wat is jouw favoriet? Laat ‘t me weten! 

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
Wat is jouw favoriet? Instagram, Facebook, TikTok of toch LinkedIn? Mijn favorieten zijn Instagram en LinkedIn, waarbij de laatste waarschijnlijk zakelijk het beste is voor mijn bedrijf, maar ik persoonlijk meer met Instagram heb. In alle gevallen stel ik mijn blog (lees SEO) en emailings centraal in mijn marketing. Deze content deel ik ook op social media. Alleen vertrouwen op social media, vind ik zelf geen goed idee. Je bent tenslotte geen eigenaar van jouw account en wat als Instagram down is of jouw account gehackt wordt? Oops… Wat is jouw favoriet? Laat ‘t me weten! #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
3 dagen geleden
View on Instagram |
3/5
Taking it easy 

Ik blijf maar aan het rennen… Dit weekend doe ik het rustig aan en ga ik bijtanken en van de zon genieten. Er is altijd genoeg te doen, maar niets dat niet tot maandag kan wachten.

Ben jij ook continu aan het rennen? Hoe ga jij hiermee om? Wat doe jij om te ontspannen?

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
Taking it easy Ik blijf maar aan het rennen… Dit weekend doe ik het rustig aan en ga ik bijtanken en van de zon genieten. Er is altijd genoeg te doen, maar niets dat niet tot maandag kan wachten. Ben jij ook continu aan het rennen? Hoe ga jij hiermee om? Wat doe jij om te ontspannen? #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
4 dagen geleden
View on Instagram |
4/5
'Waarom blijf je in een gevangenis als de deur zo wijd open staat?' - Rumi

Dit is een van mijn favoriete citaten, die me herinnert aan dat ik nergens aan vastzit binnen mijn bedrijf waar ik een hekel aan heb.

Soms ben je zo druk met het ondersteunen van klanten, dat je vergeet dat jij de baas bent en jij bepaalt hoe je jouw bedrijf wilt leiden. Dat betekent dat NIETS een onderdeel hoeft te zijn van jouw bedrijfsmodel, routines of processen, tenzij jij dat wilt.

Hetzelfde geldt absoluut ook voor jouw content marketing.

Je zit niet vast aan het maken van een soort content waar je gek van wordt. In mijn geval... Reels

Je hoeft niet op een bepaalde manier te bloggen of sociale media te gebruiken zoals de guru's erop staan dat je doet! Jij bent jij!

Wanneer en als je merkt dat je een contentstrategie forceert die aanvoelt als wortelkanaalbehandeling, onthoud dan dat de deur wijd open staat.

Je kunt jouw koers op elk gewenst moment wijzigen. Bovendien zijn er ook geen verkeerde of juiste keuzes. Of je van verkeerde keuzes wilt leren, dat is aan jou...

Je kunt elke content strategie  laten werken en er resultaten mee behalen - dus waarom zou je er niet een maken die 100% bij jou past?

Stuur 'content coaching' in de DM als je meer informatie wilt ontvangen hoe jij met content aan de slag kunt op een manier die bij jou past.

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
'Waarom blijf je in een gevangenis als de deur zo wijd open staat?' - Rumi Dit is een van mijn favoriete citaten, die me herinnert aan dat ik nergens aan vastzit binnen mijn bedrijf waar ik een hekel aan heb. Soms ben je zo druk met het ondersteunen van klanten, dat je vergeet dat jij de baas bent en jij bepaalt hoe je jouw bedrijf wilt leiden. Dat betekent dat NIETS een onderdeel hoeft te zijn van jouw bedrijfsmodel, routines of processen, tenzij jij dat wilt. Hetzelfde geldt absoluut ook voor jouw content marketing. Je zit niet vast aan het maken van een soort content waar je gek van wordt. In mijn geval... Reels Je hoeft niet op een bepaalde manier te bloggen of sociale media te gebruiken zoals de guru's erop staan dat je doet! Jij bent jij! Wanneer en als je merkt dat je een contentstrategie forceert die aanvoelt als wortelkanaalbehandeling, onthoud dan dat de deur wijd open staat. Je kunt jouw koers op elk gewenst moment wijzigen. Bovendien zijn er ook geen verkeerde of juiste keuzes. Of je van verkeerde keuzes wilt leren, dat is aan jou... Je kunt elke content strategie laten werken en er resultaten mee behalen - dus waarom zou je er niet een maken die 100% bij jou past? Stuur 'content coaching' in de DM als je meer informatie wilt ontvangen hoe jij met content aan de slag kunt op een manier die bij jou past. #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
3 maanden geleden
View on Instagram |
5/5
Volg Parmois op Instagram
  • Contact
  • Verzenden en retourneren
  • Voorwaarden webshop
  • Privacybeleid

Copyright 2021® Parmois, ingeschreven bij de KvK Amersfoort onder nummer 66707102 Site Powered by Pix & Hue.

Cookie time
Om jouw gebruikerservaring te verbeteren, gebruiken wij cookies om de aanmeldgegevens te onthouden en een veilige aanmelding te bieden, statistische gegevens te verzamelen om de functionaliteit van de site te optimaliseren en inhoud te bieden die is afgestemd op uw interesses. Klik op Akkoord & Doorgaan om cookies te accepteren en direct naar de site te gaan, of lees ons Privacybeleid. Cookie settingsAKKOORD & DOORGAAN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN