• Gratis download
  • Werk met mij
    • 1:1 content coaching
    • Abonnementen
    • Projecten
    • Pick my brain
  • DIY marketing modules
    • Module SMART marketingdoelstellingen
    • Module SWOT & TOWS analyse, doelgroep & Buyer persona
  • Shop
  • Blog
  • Over mij
  • Contact
0

Parmois

  • Gratis download
  • Werk met mij
    • 1:1 content coaching
    • Abonnementen
    • Projecten
    • Pick my brain
  • DIY marketing modules
    • Module SMART marketingdoelstellingen
    • Module SWOT & TOWS analyse, doelgroep & Buyer persona
  • Shop
  • Blog
  • Over mij
  • Contact
Wat is content marketing
21 apr 2020
Content marketing, SEO

Wat is content marketing?

Pin
Share
Share

Content marketing is het consistent en strategisch maken, publiceren en promoten van informatie specifiek voor een doelgroep. Het wordt meestal gebruikt om de naamsbekendheid en betrokkenheid te vergroten, bezoekers of gebruikers aan te trekken, verkoopleads, aankopen en inkomsten te genereren.

Content marketing is een marathon, geen sprint.

Waarom in content marketing belangrijk?

Heel simpel: wanneer je het goed doet, dan scoor je een super ‘return on investment’ (ROI). Het mooie is dat goede content heel lang mee kan gaan. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Facebook post of een persbericht. Goede content kan jarenlang brand awareness en traffic naar je website genereren.

De vraag is: hoe begin je? Lees hieronder de belangrijkste basisbeginselen van content marketing, die je zou moeten kennen.

Wat is content marketing?Bepaal je doelgroep

De eerste belangrijk stap in jouw content marketingstrategie is om jouw doelgroep te bepalen. Wanneer je dit niet definieert, dan komt er 100% zeker een moment dat je in de knoei komt. Dan ga je alle kanten op. Jouw doelgroep is de basis van alles en dus ook hoe en welke content je schrijft.

Heb jij nog geen volledig beeld van jouw buyer persona? Download dan mijn cheat sheet om jouw buyer persona te maken.

Creëer content waar jouw publiek van smult

Wanneer je weet welke doelgroep je wilt bereiken, is het tijd om content specifiek voor hen te gaan creëren. De beste manier om dat te doen is te weten tegen welke problemen jouw doelgroep aanloopt. Jij biedt dan natuurlijk de oplossing in jouw content.

Ik schrijf bijvoorbeeld vaak over inhoudelijke zaken, die kleine ondernemers inzicht geeft over hoe ze marketingzaken stap voor stap aan kunnen pakken.

Zoekwoorden gebruiken voor je content is ook altijd goed (zolang ze maar bij je focus en doelgroep passen). Want als mensen een antwoord zoeken op een vraag, dan gaan ze naar Google. Het is dus slim om inhoud te maken, die kan scoren in zoekmachines.

Hoe vaak ga jij content maken?

Het is één ding om een geweldige blogpost te schrijven. Maar kun je er 5 schrijven? 50? Hoe zit het met 500? In veel opzichten is consistentie wat blogs, YouTube-kanalen en podcasts wel of niet tot een succes maakt. Dat wil niet zeggen dat je tig duizend posts moet publiceren om te kunnen slagen met content marketing.

Wat wél nodig is: op consistente basis geweldige inhoud publiceren. Het kan een keer per week zijn. Eens per maand. Of zelfs één per kwartaal. Als je maar consistent blijft publiceren.

Maak een content marketingplan

Wat is content marketing?Je kent je doelgroep, de inhoud die je wilt gaan maken en je weet hoe vaak je wilt gaan publiceren: tijd om een plan te maken.

In een traditionele marketing funnel zou je eerst de aandacht trekken van iemand, vervolgens interesse opwekken en daarna aan te zetten tot actie. Helaas dit gaat niet langer op. De realiteit is dat mensen op verschillende momenten in de verschillende stadia zitten. Je zult dus moeten werken aan content die aantrekkelijk is voor jouw bezoekers, ongeacht in welke fase ze zitten.

De bovenkant van de funnel: awareness & branding

De insteek van deze fase is niet dat je bezoekers direct wil veranderen in loyale klanten. Gaat wat snel, nietwaar? De meeste mensen hebben wat meer tijd en aandacht nodig. De content in deze fase helpt jouw doelgroep een probleem op te lossen. Dit vergroot jouw merkbekendheid. Als ze dan dieper in de funnel zitten en klaar zijn om een aankoop te doen, staat jouw bedrijf straks hoog in het rijtje van mogelijkheden.

De middelen die je in deze fase in kunt zetten zijn bijvoorbeeld: blog posts, YouTube video’s, live video, virale content, infographics, social media posts, podcasts enzovoorts. Ook al haal je niet meteen omzet binnen met Top of the Funnel-content, is het een superbelangrijk onderdeel van content marketing.

Deze content is belangrijk om de volgende redenen:

  • Er is veel vraag naar dit soort content
  • Het kan ingezet worden om traffic naar je website te genereren
  • Je kunt werken aan je nieuwsbrieflijst

Het midden van de funnel: interesse opwekken

Jouw potentiële klant heeft besloten actie te ondernemen. Ze hoeven alleen maar te beslissen welke optie het beste voor hen is. Veel voorkomende soorten inhoud van het midden van de trechter zijn: E-mailnieuwsbrieven, case studies, productdemo’s, E-boeken en whitepapers en landingspagina’s.

Deze inhoud heeft nog steeds geen verkoop call-to-action. Het doel is om te laten zien dat jouw oplossing (product/dienst) de beste optie voor hen is.

De onderkant van de funnel: aanzetten tot actie

Tot slot… we willen mensen aanzetten tot actie en dat doen we aan de onderkant van de funnel. Veel voorkomende soorten Bottom of the Funnel-inhoud zijn: verkooppagina’s, webinars, verkoopmails, klantaanbevelingen

Zorg ervoor dat je content werkt op verschillende kanalen

Het leuke van content marketing is dat mensen het willen consumeren. Mensen lezen al blogs, luisteren naar podcasts en bekijken video’s. Het is dus gewoon een kwestie van JOUW inhoud zichtbaar maken. Des te makkelijker je het mensen maakt om jouw content tot zich te nemen, des te groter de kans dat ze deze gebruiken (en delen met hun vrienden op social media).

Hier zijn een paar manieren om dat mogelijk te maken:

  • Focus op content waarmee men direct aan de slag kan
  • Zorg dat je content er goed uitziet en werkt op zowel mobiel en desktop
  • Hergebruik je content in verschillende vormen voor verschillende kanalen, zoals Insta en FB
  • Zorg voor professioneel design, dat zorgt voor vertrouwen en geeft waarde. Denk aan de leesbaarheid, witruimte, korte alinea’s en een duidelijke indeling van je content

Meten is weten

Allemaal leuk en aardig die content marketing, maar hoe weet je of het werkt? Heel makkelijk door te letten op de 3 volgende KPI’s:

Website traffic:

Vaak is het belangrijkste doel van content marketing om mensen naar je website te krijgen. Dus krijg je geen traffic, dan gaat er iets niet goed. Misschien zijn de onderwerpen niet goed, of is de inhoud moeilijk te lezen.

Over het algemeen zou de traffic binnen 3 maanden na het starten van een nieuwe content marketingcampagne moeten stijgen.

E-mail aanmeldingen:

Het opbouwen van een e-maillijst is heel belangrijk. Het stelt je in staat om met jouw doelgroep te communiceren, ook wanneer ze niet op je website zijn.

Zorg er dus voor dat je aanmeldingsformulieren aan je site toevoegt. En als je ziet dat mensen zich aanmelden voor je e-mailnieuwsbrief, kun je dat als een heel goed teken beschouwen.

Nieuwe klanten:

Dit is de statistiek die je helpt erachter te komen of jouw content op de lange termijn werkt. Het is alleen lastig om jouw strategie toe te schrijven aan bijvoorbeeld een specifieke post.

Vaak gaat een bezoeker van een blog naar een Youtube video. Aan welke content schrijf je het dan toe? Het beste is het door het je nieuw klant te vragen.

Conclusie

Ik hoop dat ik met deze post je meer inzicht heb kunnen geven op de vraag: ‘wat is content marketing?’. Maar belangrijker… ik hoop dat het je op weg helpt om aan de slag te gaan.

Hou in gedachten dat dit niet iets is wat heel snel klaar is. Het is een marathon, geen sprint. Concentreer je op de basis: op consistente wijze top content maken voor jouw doelgroep.

Wil jij op de hoogte blijven? Schrijf je hieronder in! Heb je vragen of heb je mijn hulp nodig, mail me!

Schrijf je in voor de nieuwtjes, tips & tricks en blijf op de hoogte

Het laatste nieuws van Parmois en ontwikkelingen op het gebied van marketing in je inbox? Schrijf je dan in. Wij houden niet van spammen en delen jouw gegevens niet.

Pin
Share
Share
TAGS:content marketing
Delen

Misschien vind je dit ook leuk

12 voordelen van contentmarketing. Pluk jij de vruchten al?

20 januari 2021

Bloggen om het bloggen

31 augustus 2018

5 SEO Tips voor 2020-2021

3 juni 2020
Vorig bericht
Bye bye, Linktree
Next Post
Marketing is niet overweldigend
Hi, mijn naam is Marja. Leuk dat je mijn blog leest! Heb je vragen, opmerkingen of is er een onderwerp waarover je meer wilt lezen? Laat het me weten via de mail!

Instagram

We hebben ‘t allemaal wel eens meegemaakt toch? Je zit vast en je schiet geen meter op… Wat nou als er een vraagbaak zou zijn waar je met al jouw (content) marketing vragen terecht zou kunnen?

Het voorkomt dat je:

👉 Gedemotiveerd raakt.
👉 Je het opgeeft. 
👉 Uiteindelijk niks meer aan jouw (content) marketing, waardoor jouw kans op nieuwe volgers en klanten minimaal wordt.

Voor diegenen die dit herkennen is er de Pick my brain 🧠 sessie – dit is hoe het werkt:

1️⃣ – Nadat je jouw sessie online geboekt hebt, ontvang je een bevestiging met een link om de Zoom of Skype sessie in te plannen op een moment dat het ons beiden schikt.

2️⃣ – In een aparte mail stuur ik jou het Parmois Quick scan formulier, zodat ik jou en jouw bedrijf beter leer kennen. Hierin geef je ook jouw specifieke probleem/vraagstuk aan.

3️⃣ -  Ik bereid me voor en tijdens onze call gaan we aan de slag met de oplossing van jouw probleem en geef ik je handige tips & tricks – gebaseerd op mijn jarenlange ervaring

4️⃣ – 10 dagen na onze call neem ik telefonisch contact met je op. Heb je de besproken zaken op kunnen pakken? Tóch nog iets onduidelijk? Dan nemen we het nog even door. Geen probleem! 

Bespaar jezelf een hoop tijd, geld en frustratie en investeer gericht in jouw (content) marketing. Dan kun je daarna concreet aan de slag.

Works every… single… time!

Wil je meer weten? Stuur me een DM!

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper #samenwerken #zzp
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
We hebben ‘t allemaal wel eens meegemaakt toch? Je zit vast en je schiet geen meter op… Wat nou als er een vraagbaak zou zijn waar je met al jouw (content) marketing vragen terecht zou kunnen? Het voorkomt dat je: 👉 Gedemotiveerd raakt. 👉 Je het opgeeft. 👉 Uiteindelijk niks meer aan jouw (content) marketing, waardoor jouw kans op nieuwe volgers en klanten minimaal wordt. Voor diegenen die dit herkennen is er de Pick my brain 🧠 sessie – dit is hoe het werkt: 1️⃣ – Nadat je jouw sessie online geboekt hebt, ontvang je een bevestiging met een link om de Zoom of Skype sessie in te plannen op een moment dat het ons beiden schikt. 2️⃣ – In een aparte mail stuur ik jou het Parmois Quick scan formulier, zodat ik jou en jouw bedrijf beter leer kennen. Hierin geef je ook jouw specifieke probleem/vraagstuk aan. 3️⃣ - Ik bereid me voor en tijdens onze call gaan we aan de slag met de oplossing van jouw probleem en geef ik je handige tips & tricks – gebaseerd op mijn jarenlange ervaring 4️⃣ – 10 dagen na onze call neem ik telefonisch contact met je op. Heb je de besproken zaken op kunnen pakken? Tóch nog iets onduidelijk? Dan nemen we het nog even door. Geen probleem! Bespaar jezelf een hoop tijd, geld en frustratie en investeer gericht in jouw (content) marketing. Dan kun je daarna concreet aan de slag. Works every… single… time! Wil je meer weten? Stuur me een DM! #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper #samenwerken #zzp
1 dag geleden
View on Instagram |
1/5
Wat is jouw definitie van succes? Denk jij daar wel eens over na?

We streven er altijd naar om succesvol te zijn, maar wat betekent dat nu eigenlijk voor jou?

Is het die rondreis naar Costa Rica? Of liever bijtanken aan de rand van het zwembad in Sardinië? Of is jouw versie van succes iedere maand een omzet van 5 cijfers halen? Iets achter te laten voor jouw gezin? Of simpelweg meer tijd met jouw vrienden en familie doorbrengen?

Voor mij betekent succes: kunnen leven en ondernemen op mijn voorwaarden.

Concreet betekent dit dat ik superleuke ondernemers mag helpen met hun (content) marketing, terwijl ik geniet van mijn leven met mijn man, onze honden, familie en vrienden.

Hoe ziet succes eruit voor jou?

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
Wat is jouw definitie van succes? Denk jij daar wel eens over na? We streven er altijd naar om succesvol te zijn, maar wat betekent dat nu eigenlijk voor jou? Is het die rondreis naar Costa Rica? Of liever bijtanken aan de rand van het zwembad in Sardinië? Of is jouw versie van succes iedere maand een omzet van 5 cijfers halen? Iets achter te laten voor jouw gezin? Of simpelweg meer tijd met jouw vrienden en familie doorbrengen? Voor mij betekent succes: kunnen leven en ondernemen op mijn voorwaarden. Concreet betekent dit dat ik superleuke ondernemers mag helpen met hun (content) marketing, terwijl ik geniet van mijn leven met mijn man, onze honden, familie en vrienden. Hoe ziet succes eruit voor jou? #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
2 dagen geleden
View on Instagram |
2/5
Wat is jouw favoriet? Instagram, Facebook, TikTok of toch LinkedIn?

Mijn favorieten zijn Instagram en LinkedIn, waarbij de laatste waarschijnlijk zakelijk het beste is voor mijn bedrijf, maar ik persoonlijk meer met Instagram heb.

In alle gevallen stel ik mijn blog (lees SEO) en emailings centraal in mijn marketing. Deze content deel ik ook op social media. Alleen vertrouwen op social media, vind ik zelf geen goed idee. Je bent tenslotte geen eigenaar van jouw account en wat als Instagram down is of jouw account gehackt wordt? Oops…

Wat is jouw favoriet? Laat ‘t me weten! 

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
Wat is jouw favoriet? Instagram, Facebook, TikTok of toch LinkedIn? Mijn favorieten zijn Instagram en LinkedIn, waarbij de laatste waarschijnlijk zakelijk het beste is voor mijn bedrijf, maar ik persoonlijk meer met Instagram heb. In alle gevallen stel ik mijn blog (lees SEO) en emailings centraal in mijn marketing. Deze content deel ik ook op social media. Alleen vertrouwen op social media, vind ik zelf geen goed idee. Je bent tenslotte geen eigenaar van jouw account en wat als Instagram down is of jouw account gehackt wordt? Oops… Wat is jouw favoriet? Laat ‘t me weten! #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
3 dagen geleden
View on Instagram |
3/5
Taking it easy 

Ik blijf maar aan het rennen… Dit weekend doe ik het rustig aan en ga ik bijtanken en van de zon genieten. Er is altijd genoeg te doen, maar niets dat niet tot maandag kan wachten.

Ben jij ook continu aan het rennen? Hoe ga jij hiermee om? Wat doe jij om te ontspannen?

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
Taking it easy Ik blijf maar aan het rennen… Dit weekend doe ik het rustig aan en ga ik bijtanken en van de zon genieten. Er is altijd genoeg te doen, maar niets dat niet tot maandag kan wachten. Ben jij ook continu aan het rennen? Hoe ga jij hiermee om? Wat doe jij om te ontspannen? #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
4 dagen geleden
View on Instagram |
4/5
'Waarom blijf je in een gevangenis als de deur zo wijd open staat?' - Rumi

Dit is een van mijn favoriete citaten, die me herinnert aan dat ik nergens aan vastzit binnen mijn bedrijf waar ik een hekel aan heb.

Soms ben je zo druk met het ondersteunen van klanten, dat je vergeet dat jij de baas bent en jij bepaalt hoe je jouw bedrijf wilt leiden. Dat betekent dat NIETS een onderdeel hoeft te zijn van jouw bedrijfsmodel, routines of processen, tenzij jij dat wilt.

Hetzelfde geldt absoluut ook voor jouw content marketing.

Je zit niet vast aan het maken van een soort content waar je gek van wordt. In mijn geval... Reels

Je hoeft niet op een bepaalde manier te bloggen of sociale media te gebruiken zoals de guru's erop staan dat je doet! Jij bent jij!

Wanneer en als je merkt dat je een contentstrategie forceert die aanvoelt als wortelkanaalbehandeling, onthoud dan dat de deur wijd open staat.

Je kunt jouw koers op elk gewenst moment wijzigen. Bovendien zijn er ook geen verkeerde of juiste keuzes. Of je van verkeerde keuzes wilt leren, dat is aan jou...

Je kunt elke content strategie  laten werken en er resultaten mee behalen - dus waarom zou je er niet een maken die 100% bij jou past?

Stuur 'content coaching' in de DM als je meer informatie wilt ontvangen hoe jij met content aan de slag kunt op een manier die bij jou past.

#eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
parmoiscontentmarketing
parmoiscontentmarketing
•
Follow
'Waarom blijf je in een gevangenis als de deur zo wijd open staat?' - Rumi Dit is een van mijn favoriete citaten, die me herinnert aan dat ik nergens aan vastzit binnen mijn bedrijf waar ik een hekel aan heb. Soms ben je zo druk met het ondersteunen van klanten, dat je vergeet dat jij de baas bent en jij bepaalt hoe je jouw bedrijf wilt leiden. Dat betekent dat NIETS een onderdeel hoeft te zijn van jouw bedrijfsmodel, routines of processen, tenzij jij dat wilt. Hetzelfde geldt absoluut ook voor jouw content marketing. Je zit niet vast aan het maken van een soort content waar je gek van wordt. In mijn geval... Reels Je hoeft niet op een bepaalde manier te bloggen of sociale media te gebruiken zoals de guru's erop staan dat je doet! Jij bent jij! Wanneer en als je merkt dat je een contentstrategie forceert die aanvoelt als wortelkanaalbehandeling, onthoud dan dat de deur wijd open staat. Je kunt jouw koers op elk gewenst moment wijzigen. Bovendien zijn er ook geen verkeerde of juiste keuzes. Of je van verkeerde keuzes wilt leren, dat is aan jou... Je kunt elke content strategie laten werken en er resultaten mee behalen - dus waarom zou je er niet een maken die 100% bij jou past? Stuur 'content coaching' in de DM als je meer informatie wilt ontvangen hoe jij met content aan de slag kunt op een manier die bij jou past. #eigenbedrijf #onlineondernemen #ondernemers #zakenvrouw #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #communicatie #kleineonderneming #powervrouwen #bedrijf #eigenbaas #groei #persoonlijkeontwikkeling #tipsvoorondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips #powervrouw #ondernemer #ondernemen #zzper
3 maanden geleden
View on Instagram |
5/5
Volg Parmois op Instagram
  • Contact
  • Verzenden en retourneren
  • Voorwaarden webshop
  • Privacybeleid

Copyright 2021® Parmois, ingeschreven bij de KvK Amersfoort onder nummer 66707102 Site Powered by Pix & Hue.

Cookie time
Om jouw gebruikerservaring te verbeteren, gebruiken wij cookies om de aanmeldgegevens te onthouden en een veilige aanmelding te bieden, statistische gegevens te verzamelen om de functionaliteit van de site te optimaliseren en inhoud te bieden die is afgestemd op uw interesses. Klik op Akkoord & Doorgaan om cookies te accepteren en direct naar de site te gaan, of lees ons Privacybeleid. Cookie settingsAKKOORD & DOORGAAN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN