
Club Med | Oude liefde roest niet
In mijn vorige blog schreef ik al over een voor Parmois belangrijke pitch. Vandaag kreeg ik het verlossende telefoontje: vanaf 1 juli mag ik de PR gaan verzorgen voor Club Med in Nederland!
Samen met 3 bekende buro’s en een freelancer deed ik mee aan de pitch, die bestond uit twee ronden. Met gezonde spanning en veel enthousiasme ging ik beide keren naar de voor mij zo bekende Club Med Travel Lounge aan de Stadhouderskade in Amsterdam. Twee keer had ik er een goed gevoel over, maar dat zegt niks, zolang je niet gehoord hebt of je door bent. Best spannend!
Natuurlijk ken ik Club Med al goed – het product en het merk – ik heb er immers 15 jaar met heel veel plezier gewerkt. En ja, ik heb de mazzel dat ik er nog best veel mensen ken en goed Frans spreek. Maar vanaf het eerste moment, heb ik aangegeven dat ik uitsluitend op de inhoud beoordeeld wilde worden. Dus ik heb me hier met veel plezier op gestort en alles uitgewerkt en vormgegeven in een presentatie. Plus vooraf een ”verrassing per post’ gestuurd om te triggeren – afzender onbekend.

Omgekeerde wereld
Maar wat is het vreemd om aan die andere kant van de tafel te zitten! Voorheen luisterde ik altijd naar de pitch presentaties van anderen en nu was het andersom. Mijn ervaring van de klant-zijde heeft me absoluut geholpen bij het voorbereiden van mijn presentatie. Ik wist waar ik altijd op lette en welke vragen ik stelde, dus dat moest zeker verwerkt worden…
Ik kan niet wachten tot het 1 juli is. Heerlijk aan de slag om alle laatste ins & outs van dit mooie premium all-inclusive merk onder de aandacht te brengen bij Nederlandse redacties, journalisten, bloggers en vloggers.
Dankjewel, Club Med! | Dankjulliewel voor het meeleven en duimen!