Jouw marketingplan Marketingdoelstellingen bepalen

Gericht aan de slag!

Wees smart en bepaal jouw doelstellingen.

  • Waarom je beter met marketingdoelstellingen kunt werken?
  • Wat is SMART en hoe stel je SMART doelstellingen op?
  • Hoe meet je jouw resultaten?

 

NU beschikbaar: module SMART marketingdoelstellingen

Alleen als je écht klaar bent om met focus aan de slag te gaan om jouw doelstellingen te bepalen.

€ 14,95 inclusief BTW per module

Herken je dit?

Je leeft in de waan van de dag en je bent druk met klanten of met het opzetten van jouw bedrijf. Zoveel dingen om aan te denken én om te doen. Tóch is het verstandig om tijd in jouw agenda vrij te plannen om aan de slag te gaan met het bepalen van jouw SMART marketingdoelstellingen.

Maar ik heb helemaal geen tijd, hoor ik je denken. Geloof me, je verdient deze tijd dubbel en dwars terug. Het gaat je gegarandeerd naast tijd, ook veel rust en plezier geven.

Wat nou als je precies welke doelstellingen je wilt behalen en hier naartoe kunt werken? Je niet langer afgeleid wordt door 1001 dingen.

Nee, jij bent voortaan gericht aan ‘t werk en draagt iets niet bij aan het behalen van jouw doelstellingen, dan zeg je ‘nee’.

Het kan allemaal! In deze module draait het hierom en ga je gericht aan de slag met dit stukje marketing voor jouw bedrijf.

Wat ga je bereiken?

Dankzij SMART marketingdoelstellingen bepaal jij een duidelijke koers voor jouw bedrijf

Stap voor stap stel jij jouw SMART marketingdoelstellingen op en breng je focus aan in jouw marketing

Dankzij jouw nieuwe richting laat jij je niet langer afleiden door 1001 dingen en is het afgelopen met de losse flodders

Doordat je heel gericht aan de slag gaat met jouw doelstellingen, zul je zien dat jouw marketing meer resultaat boekt

Dankzij jouw focus word je niet langer verleid om allerlei zijsprongen te maken. Je gaat veel efficiënter om met jouw tijd

Dankzij de gewonnen tijd en rust wordt marketing leuker, makkelijker en effectiever

Jouw marketingplan Marketingdoelstellingen bepalen

Nu beschikbaar

Module SMART marketingdoelstellingen

Leer NU hoe jij gerichter aan de slag kunt!

Voor slechts € 14,95 ontvang je:

E-book 24 pagina’s

Workbook 20 pagina’s

Excel werkdocument

Voorbeeld uitwerking SMART doelstelling

BONUS: Cheatsheet marketingdoelstellingen

BONUS: Maandplanning doelstelling

BONUS: Kwartaalplanning doelstelling

De andere modules

SMART marketingdoelstellingen bepalen Jouw marketingplan

Module SWOT & TOWS, doelgroep & buyer persona

Breng jouw sterke en zwakke punten, kansen en bedreigingen in kaart? Hoe ga je deze inzetten? Wie is jouw ideale klant?

Module Marketing kanalen & KPI's

Er zijn zoveel marketingkanalen. Met welke ga je aan de slag en welke laat je links liggen? Welke kanalen kies je voor jouw prioriteiten? Hoe ga je meten?

Module Invulling van marketing activiteiten

Nu ga je bepalen welke marketingactiviteiten het meest geschikt zijn om jouw marketingdoelstellingen te behalen.

Module Marketing jaarplanning

Wanneer ga je welke activiteit inzetten? Een planning zorgt voor inzicht wanneer je wat moet doen. Zo blijf je op schema en ben je structureel zichtbaar.

Module Meten is weten

Je bent gefocust en gestructureerd bezig met jouw marketing, maar levert het ook resultaat op? In deze module nemen we door hoe je vinger aan de pols houdt.

Wat anderen over mij zeggen...

Anouk In 't Veld-MuntendamCommercial Manager Pullman Eindhoven Cocagne
Lees verder
Marja is een van die zelfstandige professionals waar je trots op bent in je netwerk te hebben. Haar jarenlange kennis & ervaring is een sterke combinatie van een enorme expertise in ervaringsmarketing, social media, online campagnes en communicatie. Bijzonder prettig is ook dat zij gestructureerd & georganiseerd is, makkelijk benaderbaar, open en bereid haar visie en kennis te delen. De afgelopen perioden heeft Marja ons geholpen diverse succesvolle campagnes en activiteiten op te zetten.
Maurice HoogendoornEigenaar Forward Business Coaching
Lees verder
Marja is een betrokken en professionele marketeer. Ze komt steeds weer met verrassende ideeën, zit kort op de bal en werkt snel. Persoonlijk vind ik het fijn om iets uit handen te geven, waarvan ik weet dat het ook kwalitatief wordt uitgevoerd. Dat is bij Marja 100% het geval.
Marjoleine HogeveenEigenaresse Huidinstituut Pedimentis-Beauté
Lees verder
Ik vind het heel fijn dat Marja al het marketing werk voor Pedimentis-Beauté uit handen neemt. Het geeft mij een heel gerust gevoel dat ik weet dat het goed gedaan wordt. Ik ervaar onze samenwerking als zeer prettig en vind dat Marja zich goed in kan leven.
Albert KreeftOprichter IFHG | Mede-oprichter Excite Hotels | Partner Hierbas de las Dunas
Lees verder
Werken met Marja is een ervaring die zowel uitdagend als verfrissend werkt voor ons. Naar mijn mening, is Marja één van de weinigen die zowel een oog heeft voor het detail, maar ook commercieel is. Ze probeert voortdurend om het meeste uit de marketing- en sales-activiteiten voor haar klanten te krijgen. Marja is een oprecht, eerlijk en gepassioneerd persoon, ik vind het heel fijn om met haar samen te werken!
Renée CohenCommercieel directeur Stromma Nederland
Lees verder
In de afgelopen jaren heb ik zeer prettig met Marja samengewerkt. Ik heb haar leren kennen als een pragmatisch marketeer die op creatieve wijze diverse on- en offlineoplossingen weet te vinden. Een harde werker en een hele fijne collega.
Previous
Next

Hoe werkt het?

Je bestelt jouw module online voor € 14,95 per module. Waarom alleen losse modules? Omdat je misschien wel behoefte hebt om meer te leren over doelstellingen, maar minder over welke marketingkanalen je in wilt zetten. Aan jou de keuze. Wanneer je eenmaal een module hebt besteld, dan word je natuurlijk op de hoogte gehouden wanneer de nieuwe module online verschijnt.

Na jouw online bestelling en betaling ontvang je van mij een mail met daarin links naar de verschillende documenten, zoals het e-book, het workbook, maar ook handige EXTRA documenten over het specifieke onderwerp.

Niet tevreden? Laat me binnen een week inhoudelijk weten wat eraan schort, dan krijg je jouw geld terug

Jouw investering

SMART Marketingdoelstellingen
14
95
per module
  • E-book van 24 pagina's
  • Workbook van 20 pagina's
  • EXCEL werkdocument
  • Voorbeeld uitwerking SMART doelstelling
  • BONUS 40 vragen voor Buyer persona
  • BONUS Stap-voor-stap handleiding Google Analytics & Buyer persona

De modules zijn geschikt voor:

  • Ondernemers die gerichter aan de slag willen met hun marketing. Die weten dat ze er meer uit kunnen halen, maar niet hoe.
  • Ondernemers die het zelf willen doen, maar een zetje in de rug nodig hebben met een concreet & no-nonsense plan van aanpak.
  • Ondernemers die het belang van marketing inzien, maar die niet voldoende kennis in huis hebben om de strategie te bepalen en een marketingplan te schrijven.
  • Ondernemers die bereid zijn om tijd te investeren, omdat ze weten dat ze straks dankzij de focus veel tijd zullen besparen.

En zijn niet geschikt voor:

  • Ondernemers die niet bereid zijn om bij de basis – het marketingplan – te beginnen.
  • Ondernemers die denken dat marketing uit quick fixes bestaat.
  • Ondernemers die direct succes willen en binnen een dag klaar willen zijn.
  • Ondernemers die al expert zijn op marketinggebied.

Even voorstellen...

Jouw marketingplan marketingdoelstellingen bepalen

Mijn naam is Marja, ik ben eigenaresse van Parmois, een kleinschalig marketingbureau dat ondernemers helpt met hun on- en offline marketing. Ik verzorg – per klant verschillend – hun marketingstrategie, marketingplan en/of de uitvoering van de structurele marketingactiviteiten.

Ik weet echter ook dat het uitbesteden (nog) niet voor iedere ondernemer is weggelegd. Als je net begonnen bent, of de omzet valt tegen, dan moet je twee keer nadenken welke uitgaven je doet. Vandaar de marketing modules van Parmois:  je gaat zelf aan de slag met jouw marketing.

Ik vind namelijk dat ieder bedrijf – groot of klein – wél een gestructureerde marketingaanpak verdient. Juist door je als ondernemer te focussen op jouw business en op marketinggebied slimme keuzes te maken. Niet langer alles doen, maar dát doen waar de kans op succes het grootst is. Focus.

Mijn doel: ondernemers laten ervaren dat marketing efficiënter, makkelijker én leuker kan.

Mogelijke vragen...

Helaas kan ik hier geen kant-en-klaar antwoord op geven. Dat ligt aan jezelf, hoeveel tijd ben jij bereid te investeren. Reken in ieder geval op een aantal uren, maar die verdien je later – dankzij jouw focus – ruimschoots terug.

Dat hangt er vanaf. Als jij alles op orde hebt – van doelstellingen tot planning, van activiteiten tot reporting, dan waarschijnlijk niet. Doe je veel aan marketing, maar eigenlijk zonder de basis – het plan – en zijn het eigenlijk losse flodders? Dan heb je zeker wat aan de modules.

Ja hoor, dat kan gewoon. Je ontvangt een factuur met de BTW erop vermeld. Er is ook ruimte om jouw bedrijfsnaam in te vullen, dus geen zorgen.

Nee, zeker niet, ik verkoop ze los. Dit omdat je misschien het ene onderwerp interessanter vindt dan het andere.

Je kunt me altijd een mailtje sturen (Marja@parmois.nl), een DM sturen via Instagram of een Whatsapp berichtje sturen (06-33911766).

Geen probleem! Ik heb 2 versies voor de werkdocumenten: een printversie en een versie die je op jouw computer kunt invullen.

Nee, je kunt de documenten twee keer downloaden en ze zijn ook gekoppeld aan het door jou opgegeven mailadres. Sla je download dan ook meteen op. Mijn advies doe dit op jouw laptop of desktop.

Ik heb veel tijd en aandacht aan de inhoud en opmaak van de modules besteed om mijn kennis met je te delen. Jij moet het natuurlijk wél zelf doen. Mocht jij het niks vinden, dan kun je me altijd (binnen een week) een mailtje sturen met waarom de module je inhoudelijk niet bevalt. Je ontvangt jouw geld dan terug.

Klopt, je kunt ontzettend veel op Google en Youtube vinden. Probleem is dat je overweldigd wordt door de gigantische hoeveelheid informatie, websites en meningen. Met de modules van Parmois ga je door een gestructureerd proces waar je gericht met kennis en praktijk aan de slag gaat.

Ken je iemand voor wie de marketing modules van Parmois óók interessant kan zijn? Deel het gerust!

Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Hou jij van (content)marketing? Lees dan door!

Schrijf je dan nu in voor mijn lijst, dan hou ik je op de hoogte over mijn ‘3 maanden marketing zonder social media’-experiment en deel ik mijn (content)marketing kennis en ervaring met je.

Bonus: je ontvangt óók een cadeautje van me in jouw inbox: de ‘ultieme marketing checklist’.

Ik wil marketing leuker, makkelijker én effectiever maken voor eigenaren van dienstverlenende eenmanszaken.

Tot snel,

Marja

PS Ik hou niet van spammen en deel jouw gegevens niet.

Wil je weten hoe we omgaan met jouw gegevens? Je leest het in ons privacybeleid.