SWOT analyse maken Buyer persona maken

Weg met die onzekerheid!

Leer jouw bedrijf én doelgroep door en door kennen.

  • Wat zijn jouw sterke & zwakke punten?
  • Met welke invloeden van buitenaf – positief & negatief – heb jij te maken?
  • Hoe bepaal je jouw strategieën om hiermee om te gaan?
  • En voor wie doe je het eigenlijk allemaal? Jouw ideale klant!

Module 2 NU beschikbaar: SWOT & TOWS-analyse, doelgroep & Buyer persona.

Alleen als je écht klaar bent om focus aan te brengen, efficiënter te werken en jouw doelgroep beter te willen leren aanspreken.

€ 14,95 inclusief BTW per module

Herken je dit?

Je leeft in de waan van de dag en je bent druk met klanten of met het opzetten van jouw bedrijf. Zoveel dingen om aan te denken én om te doen. Tóch is het verstandig om regelmatig een stap terug te doen en met een helikopterview naar jouw bedrijf te kijken.

Dat kost me hartstikke veel tijd, denk je waarschijnlijk. En ja, inderdaad dat kost tijd, maar het gaat je gegarandeerd veel meer tijd, rust en plezier in marketing geven.

Wat nou als je weet waar je supersterk in bent en welke persoonlijke valkuilen je beter kunt vermijden? Als je rekening hebt gehouden met invloeden van buitenaf en je je hier dus niet door uit het veld laat slaan? Laat staan dat je als een kip zonder kop gaat rennen. Nee, jij weet wat je doet!

Hoe fijn zou het zijn om jouw doelgroep écht te kennen? Je verspilt niet langer jouw kostbare tijd om het iedereen naar de zin te maken. Nee, jij biedt oplossingen voor jouw ideale klanten en lost hun problemen op of maakt hun leven makkelijker. Natuurlijk op de manier, plaats en tijd die hen het meeste aanspreekt. Jij weet dat namelijk en hebt jouw onderbuikgevoel achter je gelaten.

Het kan allemaal! In module 2 draait het om deze zaken en ga je gericht aan de slag met dit stukje marketing voor jouw bedrijf. Je leert jezelf, jouw bedrijf en klanten écht kennen!

Wat ga je bereiken?

Een helikopterview over jouw bedrijf, die je in staat stelt een duidelijke marketingkoers te kunnen bepalen

Een concreet geformuleerde SWOT-analyse van jouw bedrijf - je formuleert Strenghts - Weaknesses - Opportunities - Threats

Een TOWS-analyse waarin jij jouw strategieën bepaalt hoe je omgaat met jouw sterke & zwakke punten en invloeden van buitenaf

Met jouw kennis kun je voortaan heel gericht jouw budget inzetten om jouw ideale doelgroep te bereiken, hogere conversies te realiseren en meer omzet te genereren

Dankzij jouw focus kun je gerichter en efficiënter werken. Je weet wat er gedaan moet worden en je weet wie jouw ideale klant is en welke oplossing je hem of haar kunt bieden

Je creëert rust en tijd voor jezelf, keuzes zijn gemaakt en structuur is aangebracht.

SWOT analyse maken Buyer persona maken

Nu beschikbaar

Module 2 SMART & TOWS analyse, Doelstellingen & Buyer persona

Leer NU jouw bedrijf en doelgroep door en door kennen!

Voor slechts € 14,95 ontvang je:

E-book 28 pagina’s

Workbook 28 pagina’s

BONUS: 40 vragen voor jouw Buyer persona

BONUS: Stap-voor-stap handleiding Google Analytics & Buyer persona

De andere modules

SMART marketingdoelstellingen bepalen Jouw marketingplan

Module 1: SMART marketingdoelstellingen

Waarom is een marketingplan noodzakelijk? Hoe stel je SMART marketingdoelstellingen op en hoe kun je deze bijhouden? Natuurlijk met verschillende templates, voorbeelden en checklists.

Module 3: Marketing kanalen & KPI's

Er zijn zoveel marketingkanalen. Met welke ga je aan de slag en welke laat je links liggen? Welke kanalen kies je voor jouw prioriteiten? Hoe ga je meten?

Module 4: Invulling van marketing activiteiten

Nu ga je bepalen welke marketingactiviteiten het meest geschikt zijn om jouw marketingdoelstellingen te behalen.

Module 5: Marketing jaarplanning

Wanneer ga je welke activiteit inzetten? Een planning zorgt voor inzicht wanneer je wat moet doen. Zo blijf je op schema en ben je structureel zichtbaar.

Module 6: Meten is weten

Je bent gefocust en gestructureerd bezig met jouw marketing, maar levert het ook resultaat op? In deze module nemen we door hoe je vinger aan de pols houdt.

Wat anderen over mij zeggen...

Anouk In 't Veld-MuntendamCommercial Manager Pullman Eindhoven Cocagne
Lees verder
Marja is een van die zelfstandige professionals waar je trots op bent in je netwerk te hebben. Haar jarenlange kennis & ervaring is een sterke combinatie van een enorme expertise in ervaringsmarketing, social media, online campagnes en communicatie. Bijzonder prettig is ook dat zij gestructureerd & georganiseerd is, makkelijk benaderbaar, open en bereid haar visie en kennis te delen. De afgelopen perioden heeft Marja ons geholpen diverse succesvolle campagnes en activiteiten op te zetten.
Maurice HoogendoornEigenaar Forward Business Coaching
Lees verder
Marja is een betrokken en professionele marketeer. Ze komt steeds weer met verrassende ideeën, zit kort op de bal en werkt snel. Persoonlijk vind ik het fijn om iets uit handen te geven, waarvan ik weet dat het ook kwalitatief wordt uitgevoerd. Dat is bij Marja 100% het geval.
Marjoleine HogeveenEigenaresse Huidinstituut Pedimentis-Beauté
Lees verder
Ik vind het heel fijn dat Marja al het marketing werk voor Pedimentis-Beauté uit handen neemt. Het geeft mij een heel gerust gevoel dat ik weet dat het goed gedaan wordt. Ik ervaar onze samenwerking als zeer prettig en vind dat Marja zich goed in kan leven.
Albert KreeftOprichter IFHG | Mede-oprichter Excite Hotels | Partner Hierbas de las Dunas
Lees verder
Werken met Marja is een ervaring die zowel uitdagend als verfrissend werkt voor ons. Naar mijn mening, is Marja één van de weinigen die zowel een oog heeft voor het detail, maar ook commercieel is. Ze probeert voortdurend om het meeste uit de marketing- en sales-activiteiten voor haar klanten te krijgen. Marja is een oprecht, eerlijk en gepassioneerd persoon, ik vind het heel fijn om met haar samen te werken!
Renée CohenCommercieel directeur Stromma Nederland
Lees verder
In de afgelopen jaren heb ik zeer prettig met Marja samengewerkt. Ik heb haar leren kennen als een pragmatisch marketeer die op creatieve wijze diverse on- en offlineoplossingen weet te vinden. Een harde werker en een hele fijne collega.
Previous
Next

Hoe werkt het?

Je bestelt jouw module online voor € 14,95 per module. Waarom alleen losse modules? Omdat je misschien wel behoefte hebt om meer te leren over doelstellingen, maar minder over welke marketingkanalen je in wilt zetten. Aan jou de keuze. Wanneer je eenmaal een module hebt besteld, dan word je natuurlijk op de hoogte gehouden wanneer de nieuwe module online verschijnt.

Na jouw online bestelling en betaling ontvang je van mij een mail met daarin links naar de verschillende documenten, zoals het e-book, het workbook, maar ook handige EXTRA documenten over het specifieke onderwerp.

Mijn advies: bestel alle 6 de modules, dan heb je voor nog geen € 90 alle middelen in huis om aan het einde van de rit jouw marketingplan op maat te hebben. Besteed je dit uit, dan ben je al snel een paar duizend euro verder. Plus, nu krijg je ook zelf de kennis in huis, waardoor je volgend jaar in no time jouw nieuwe marketingplan schrijft.

Niet tevreden? Laat me binnen een week inhoudelijk weten wat eraan schort, dan krijg je jouw geld terug

Jouw investering | Module 2

SWOT & TOWS-analyse, doelstellingen & Buyer persona
14
95
per module
  • E-book van 28 pagina's
  • Workbook van 28 pagina's
  • BONUS 40 vragen voor Buyer persona
  • BONUS Stap-voor-stap handleiding Google Analytics & Buyer persona
MODULE 1

De modules zijn geschikt voor:

  • Ondernemers die gerichter aan de slag willen met hun marketing. Die weten dat ze er meer uit kunnen halen, maar niet hoe.
  • Ondernemers die het zelf willen doen, maar een zetje in de rug nodig hebben met een concreet & no-nonsense plan van aanpak.
  • Ondernemers die het belang van marketing inzien, maar die niet voldoende kennis in huis hebben om de strategie te bepalen en een marketingplan te schrijven.
  • Ondernemers die bereid zijn om tijd te investeren, omdat ze weten dat ze straks dankzij de focus veel tijd zullen besparen.

En zijn niet geschikt voor:

  • Ondernemers die niet bereid zijn om bij de basis – het marketingplan – te beginnen.
  • Ondernemers die denken dat marketing uit quick fixes bestaat.
  • Ondernemers die direct succes willen en binnen een dag klaar willen zijn.
  • Ondernemers die al expert zijn op marketinggebied.

Even voorstellen...

Jouw marketingplan marketingdoelstellingen bepalen

Mijn naam is Marja, ik ben eigenaresse van Parmois, een kleinschalig marketingbureau dat ondernemers helpt met hun on- en offline marketing. Ik verzorg – per klant verschillend – hun marketingstrategie, marketingplan en/of de uitvoering van de structurele marketingactiviteiten.

Ik weet echter ook dat het uitbesteden (nog) niet voor iedere ondernemer is weggelegd. Als je net begonnen bent, of de omzet valt tegen, dan moet je twee keer nadenken welke uitgaven je doet. Vandaar Jouw marketingplan:  je gaat zelf aan de slag met jouw marketingplan aan de hand van mijn modules.

Ik vind namelijk dat ieder bedrijf – groot of klein – wél een marketingplan verdient. Juist door je als ondernemer te focussen op jouw business en op marketinggebied slimme keuzes te maken. Niet langer alles doen, maar dát doen waar de kans op succes het grootst is. Focus.

Mijn doel: ondernemers laten ervaren dat marketing efficiënter, makkelijker én leuker kan.

Mogelijke vragen...

Helaas kan ik hier geen kant-en-klaar antwoord op geven. Dat ligt aan jezelf, hoeveel tijd ben jij bereid te investeren. Reken in ieder geval op een aantal uren, maar die verdien je later – dankzij jouw focus – ruimschoots terug.

Dat hangt er vanaf. Als jij alles op orde hebt – van doelstellingen tot planning, van activiteiten tot reporting, dan waarschijnlijk niet. Doe je veel aan marketing, maar eigenlijk zonder de basis – het plan – en zijn het eigenlijk losse flodders? Dan heb je zeker wat aan de modules.

Ja hoor, dat kan gewoon. Je ontvangt een factuur met de BTW erop vermeld. Er is ook ruimte om jouw bedrijfsnaam in te vullen, dus geen zorgen.

Nee, zeker niet, ik verkoop ze los. Dit omdat je misschien het ene onderwerp interessanter vindt dan het andere. De indeling van de modules is wél zo gemaakt dat je na het doorlopen van de 6 modules alle documenten in huis hebt voor jouw marketingplan.

Je kunt me altijd een mailtje sturen (Marja@parmois.nl), een DM sturen via Instagram of een Whatsapp berichtje sturen (06-33911766).

Geen probleem! Ik heb 2 versies voor de werkdocumenten: een printversie en een versie die je op jouw computer kunt invullen.

Nee, je kunt de documenten eenmalig downloaden en ze zijn ook gekoppeld aan het door jou opgegeven mailadres. Sla je download dan ook meteen op.

Ik heb veel tijd en aandacht aan de inhoud en opmaak van de modules besteed om mijn kennis met je te delen. Jij moet het natuurlijk wél zelf doen. Mocht jij het niks vinden, dan kun je me altijd (binnen een week) een mailtje sturen met waarom de module je inhoudelijk niet bevalt. Je ontvangt jouw geld dan terug.

Klopt, je kunt ontzettend veel op Google en Youtube vinden. Probleem is dat je overweldigd wordt door de gigantische hoeveelheid informatie, websites en meningen. Met de 6 modules van Jouwmarketingplan ga je door een gestructureerd proces waar je gericht met kennis en praktijk aan de slag gaat.

Aan het eind van de rit heb je jouw marketingplan geschreven en niet uren op Google doorgebracht. 

Ken je iemand voor wie Jouw marketingplan óók interessant kan zijn? Deel het gerust!

Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn