DIY marketing modules
Stop met losse flodder marketing en ga gericht met jouw marketing aan de slag met de marketing modules van Parmois. Stap voor stap!
- Leer hoe je meer uit jouw marketing haalt met een plan
- Je krijgt meer focus en maakt keuzes
- In plaats van losse flodders, heb je nu structuur
- Je gaat effectief om met je tijd én geld
- Je weet hoe je de resultaten van jouw marketing gaat meten
- No-nonsense modules
Alleen als je écht klaar bent om focus aan te brengen.
Herken je dit?
Je hebt jouw zaak met passie opgebouwd en je doet alles voor jouw klanten. Je weet dat je eigenlijk meer aan marketing moet doen om nieuwe klanten aan te trekken…
Je zou je erin moeten verdiepen, maar je schuift het voor je uit. Je bent overweldigd door alle mogelijkheden en je ziet door de bomen het bos niet meer… laat staan dat je weet hoe het allemaal werkt.
Je hebt het écht wel geprobeerd… een advertentie in het lokale sufferdje, posten op Instagram, adverteren op Facebook, uren geschreven aan een blog dat niemand gelezen heeft. Pfff, niks werkt, laat maar, marketing is niks voor jou!
Zonde! Marketing kan wel degelijk werken, je moet alleen weten hoe. Daar zijn de marketing modules van Parmois voor. Ze maken marketing een stuk leuker, makkelijker én effectiever.
Dankzij de marketing modules krijg je:
Een duidelijke marketingkoers voor jouw bedrijf
Meer praktijkgerichte kennis over diverse marketing onderwerpen
Stap voor stap modules waarmee je écht stappen zet van A naar Z
Betere resultaten dankzij jouw gestructureerde inspanningen
Focus op de marketing prioriteiten & activiteiten voor ondernemers
Je creëert rust, keuzes zijn gemaakt en structuur is aangebracht
De inhoud
Iedere module staan er een aantal onderwerpen centraal en wordt er ingegaan op de theorie (kennis), maar voer je ook opdrachten (praktijk) uit. Stap voor stap.
Er worden regelmatig nieuwe modules toegevoegd.
Iedere marketing module bestaat uit een e-book, een workbook en als BONUS handige cheatsheets, checklists die over het thema gaan.
De modules
Module: Marketing doelstellingen
Waarom is een marketingplan noodzakelijk? Hoe stel je SMART marketingdoelstellingen op en hoe kun je deze bijhouden?
Module SWOT-analyse & Buyer persona
Wat zijn een SWOT-analyse en een TOWS-matrix en hoe voer je deze goed uit en wie is jouw ideale doelgroep? Natuurlijk met verschillende templates, voorbeelden en checklists.
Module: Marketing kanalen & KPI's
Er zijn zoveel marketingkanalen. Met welke ga je aan de slag en welke laat je links liggen? Welke kanalen kies je voor jouw prioriteiten? Hoe ga je meten?
Module: Invulling van marketing activiteiten
Nu ga je bepalen welke marketingactiviteiten het meest geschikt zijn om jouw marketingdoelstellingen te behalen.
Module: Marketing jaarplanning
Wanneer ga je welke activiteit inzetten? Een planning zorgt voor inzicht wanneer je wat moet doen. Zo blijf je op schema en ben je structureel zichtbaar.
Module: Meten is weten
Je bent gefocust en gestructureerd bezig met jouw marketing, maar levert het ook resultaat op? In deze module nemen we door hoe je vinger aan de pols houdt.
Wat anderen over mij zeggen...
Hoe werkt het?
Je bestelt jouw module online voor € 14,95 per module. Waarom alleen losse modules? Omdat je misschien wel behoefte hebt om meer te leren over doelstellingen, maar minder over welke marketingkanalen je in wilt zetten. Aan jou de keuze. Wanneer je eenmaal een module hebt besteld, dan word je natuurlijk op de hoogte gehouden wanneer er een nieuwe marketing module online verschijnt.
Na jouw online bestelling en betaling ontvang je van mij een mail met daarin links naar de verschillende documenten, zoals het e-book, het workbook, maar ook handige EXTRA documenten over het specifieke onderwerp.
Niet tevreden? Laat me binnen een week inhoudelijk weten wat eraan schort, dan krijg je jouw geld terug
De modules zijn geschikt voor:
- Ondernemers die gerichter aan de slag willen met hun marketing. Die weten dat ze er meer uit kunnen halen, maar niet hoe.
- Ondernemers die het zelf willen doen, maar een zetje in de rug nodig hebben met een concreet & no-nonsense plan van aanpak.
- Ondernemers die het belang van marketing inzien, maar die niet voldoende kennis in huis hebben om de strategie te bepalen en gestuctureerd met hun marketing aan de slag te gaan.
- Ondernemers die bereid zijn om tijd te investeren, omdat ze weten dat ze straks dankzij de focus veel tijd zullen besparen.
En zijn niet geschikt voor:
- Ondernemers die niet bereid zijn om bij de basis – het marketingplan – te beginnen.
- Ondernemers die denken dat marketing uit quick fixes bestaat.
- Ondernemers die direct succes willen en binnen een dag klaar willen zijn.
Even voorstellen...
Mijn naam is Marja, ik ben eigenaresse van Parmois, een kleinschalig marketingbureau dat ondernemers helpt met hun on- en offline marketing. Ik verzorg – per klant verschillend – hun marketingstrategie, marketingplan en/of de uitvoering van de structurele marketingactiviteiten.
Ik weet echter ook dat het uitbesteden (nog) niet voor iedere ondernemer is weggelegd. Als je net begonnen bent, of de omzet valt tegen, dan moet je twee keer nadenken welke uitgaven je doet. Vandaar de marketing modules van Parmois: je gaat zelf aan de slag met jouw marketing aan de hand van mijn modules over verschillende onderwerpen.
Ik vind namelijk dat ieder bedrijf – groot of klein – een goede marketingbasis verdient. Juist door je als ondernemer te focussen op jouw business en op marketinggebied slimme keuzes te maken. Niet langer alles doen, maar dát doen waar de kans op succes het grootst is. Focus.
Mijn doel: ondernemers laten ervaren dat marketing leuker, makkelijker en effectiever kan.
Mogelijke vragen...
Helaas kan ik hier geen kant-en-klaar antwoord op geven. Dat ligt aan jezelf, hoeveel tijd ben jij bereid te investeren. Reken in ieder geval op een aantal uren, maar die verdien je later – dankzij jouw focus – ruimschoots terug.
Dat hangt er vanaf. Als jij alles op orde hebt – van doelstellingen tot planning, van activiteiten tot reporting, dan waarschijnlijk niet. Doe je veel aan marketing, maar eigenlijk zonder de basis – het plan – en zijn het eigenlijk losse flodders? Dan heb je zeker wat aan de modules.
Ja hoor, dat kan gewoon. Je ontvangt een factuur met de BTW erop vermeld. Er is ook ruimte om jouw bedrijfsnaam in te vullen, dus geen zorgen.
Nee, zeker niet, ik verkoop ze los. Dit omdat je misschien het ene onderwerp interessanter vindt dan het andere. De indeling van de modules is wél zo gemaakt dat je na het doorlopen van alle modules alles in huis hebt voor jouw marketingplan.
Je kunt me altijd een mailtje sturen (Marja@parmois.nl), een DM sturen via Instagram of een Whatsapp berichtje sturen (06-33911766).
Geen probleem! Ik heb 2 versies voor de werkdocumenten: een printversie en een versie die je op jouw computer kunt invullen.
Nee, je kunt de documenten 2x downloaden en ze zijn ook gekoppeld aan het door jou opgegeven mailadres. Sla je download dan ook meteen op. Het beste kun je dit gewoon op jouw laptop of desktop doen.
Ik heb veel tijd en aandacht aan de inhoud en opmaak van de modules besteed om mijn kennis met je te delen. Jij moet het natuurlijk wél zelf doen. Mocht jij het niks vinden, dan kun je me altijd (binnen een week) een mailtje sturen met waarom de module je inhoudelijk niet bevalt. Je ontvangt jouw geld dan terug.
Hou jij van (content)marketing? Lees dan door!
Schrijf je dan nu in voor mijn lijst, dan hou ik je op de hoogte over mijn ‘3 maanden marketing zonder social media’-experiment en deel ik mijn (content)marketing kennis en ervaring met je.
Bonus: je ontvangt óók een cadeautje van me in jouw inbox: de ‘ultieme marketing checklist’.
Ik wil marketing leuker, makkelijker én effectiever maken voor eigenaren van dienstverlenende eenmanszaken.
Tot snel,
Marja
PS Ik hou niet van spammen en deel jouw gegevens niet.
Wil je weten hoe we omgaan met jouw gegevens? Je leest het in ons privacybeleid.
Ken je iemand voor wie de marketing modules van Parmois óók interessant zijn? Deel het gerust!